Prietenii si relatiile.

Pentru multi, dupa ce trece noaptea, rasare iar soarele…  Orice relatie sa fie ea… in sufletul noastru lasa urme…si orice relatie are o anume culoare… dupa ce ea se consuma, poti considera ca ai fost in noapte iar acum ai revenit la lumina… Bun venit!. In genere, noi facem ca lucrurile sau oamenii de langa noi sa aiba un anume grad de importanta… impins pana la extrem. Ca sa nu fiu totusi absurd… e greu sa rupi o relatie, si mai greu e sa pleci cand nu ai raspunsuri care te-ar fi linistit…

Merita sa astepte omul,  sa persevereze intr-o relatie? Sau trebuie sa plece, sa lase totul in urma si isi faca alti prieteni, alte relatii?.  Indrazneste!?!… iar daca a indraznit inseamna ca continua sa mearga mai departe. Si asta e frumusetea vietii.

Oricat de “de piatra” ar fi el/ea… eu zic ca si tu ii creiezi un pic de dependenta… Exista un fir subtire.. subtire numit limita, adica limita pana la care vrea oricine sa ajunga intr-o relatie… dincolo de ea… nu se ajunge nicaieri… asa ca mai bine sa nu mai astepti. Pentru ce? Ce e in spate… dus sa fie… pentru totdeauna…

Am pierdut si eu prieteni, prietene… sunt undeva departe, poate ii vad peste un an, doi, sau poate nu o sa ii mai vad niciodata… ei pentru mine, au ramas aceeasi, chiar daca viata ia schimbat. Au fiecare un coltisor in sufletul meu.. numai al lor… Iar eu am castigat probabil la randul meu, un coltisor… depinde cat de bine am stiut sa scriu in sufletul lor ….

Lasă un răspuns

