Vanzatorul de iluzii… Pasii.

Mi-ai spus ca pot sa plec… si am plecat, pe urma pasilor tai uitati in parcul care ne primea seara de seara cu fosnet de frunze si glasuri de copii.

Nu… nu am vrut sa plec. Ca drept dovada am mai lasat o noapte de iubire acolo in camaruta ta. Si mi-a fost teama. Dece?!… Teama caci cu dragostea ta ai sa ma topesti ca pe un fulg de zapada. Ai sa ma arzi si am sa ma transform in cenusa spulberata de vant. Ai sa ma impietresti ca o stana de lava fierbinte, neputand sa ma misc. Ai sa ma transformi in soapta si ai sa ma lasi la portile dorului sa ma sting nebagat in seama… Ai sa ma faci una cu pamantul si apoi, ai sa ma calci de o mie de ori ca si toamna frunzele de pe aleea din parc. Ai sa ma lasi pe banca ca si biletul ce ti l-am lasat atunci cand nu ai vrut sa vii…ah… dar tu asta nu stii…

Iti amintesti, cand prin ploaie ne fugaream, ca sa ne ascundem dupa copaci si apoi sa ne cautam ca si cand am fi fost departe?. Cand ne uneam cu cerul si ii ascultam corul de stele in noptile tarzi de vara, pe aleea cu bujori infloriti?… Iti amintesti de mirosul fanului proaspat cosit in care ne ascundeam atunci cand , la margine de oras, ne rataceam dorind sa uitam de lume… Cand ca o nebuna ma trageai dupa tine prin piata pentru a cumpara nu stiu ce leguma pentru a incerca inca o noua reteta culinara… si cand cu gura plina imi explicai la ce sunt bune toate… .

In noptile cu luna plina am sa privesc la luna ca sa te fac sa privesti si tu, sa ni se intalneasca privirea, inca o data si inca o data. Am sa privesc bujorii din alt parc, pe o alta alee, din alt oras, in care am sa iti caut pasii… si voi regreta caci tu nu esti cu mine…

Iar daca ai sa te privesti in oglinda atunci cand te trezesti, chiar daca locul meu e gol, ai sa vezi in spatele tau un prieten care te priveste, iti zambeste si iti arata geamul dupa care incepe pentru tine o noua dimineata…

Lasă un răspuns

