Vanzatorul de iluzii… Soapte.

Imbratiseaza-ma…imbratiseaza-ma cu gandul, venit de undeva de departe si nu te uita la cearcanele sufletului meu. Priveste-mi ochii caci sunt inca izvoare de lumina, iar daca mai ai taria sa te impotrivesti gandurilor mele, aduna-mi boabele de sudoare si stropeste-mi inima sa se stinga incet… incet…  Aduna-mi degetele rasfirate printre firele parului tau, uneste-mi mainile ca pentru o fierbinte rugaciune, apoi lasa-ma sa iti ating vocea, sa iti sarut cu patima gura si sa te strivesc sub povara iubirii din sufletul meu…

Opreste-ti suflarea si pentru o clipa, asculta… asculta surasul gandurilor mele, caci ele acum te dezmearda in buchete de culori si te alinta ca pe pruncul nenascut in lume. Asculta-le ca pe vantul ce iti rasfira parul in mii de cascade inspumate aidoma valului miresii pierdut intr-un varf de munte.

Si peste toate pune mana ta… si sterge trecut sau viitor… caci fara ecoul pasilor tai eu nu exist inca… Iar daca vrei sa ma opresti… opreste vantul, caci el e cel care ma poarta in soapte langa tine…

Lasă un răspuns

