…. de colt…

Azi am sa va vorbesc despre roua… roua care mi-a invelit rochia alba de mireasa. Aici, in lumea mea, totul e altfel. Boabele de roua sunt mai mari si mai grele, si reci precum e totul in jurul meu… .

Au trecut zilele racoroase si placute de vara, sau cele de inceput de toamna iar acum, abia astept sa apara el… maret si frumos cum nu e nimeni altul, care cu chipul lui luminat ma incalzeste, ma mangaie si imi da putere sa traiesc mai departe. Cu el, timpul trece mai usor. Impreuna privim lumea voastra, orase, sate, drumuri, strazi, si pare mult mai mare de aici…,

Va vorbesc dintr-o lume pe care voi nu aveti cum sa o vedeti… Aici vin Zanele sa soarba nectarul diminetilor, sa danseze si sa se joace cu Ielele nebune jocuri necunoscute privirilor voastre. Aici, in noptile cu luna plina, vin vrajitoarele sa isi caute ierburile pentru cine-stie-ce magie sau vracii pentru ierburile de leac. Aici vin caprele cu iezii lor ca si in povestea cu cei trei iezi neastamparati… o mai stiti?… sau ati uitat-o oare?… numai lupul nu cuteaza a ma deranja, caci cred ca are rau de inaltime… La mine cerul e mai albastru, mai adanc. Noptile de vara mi-au fost impodobite cu multe stele, iar acum, in prag de toamna, oceanul de la picioarele lor imi pastreaza lumea nevazuta de lumea voastra.

Acum mi-e rece, iar el a inceput sa vina din-ce-in-ce mai rar… de parca toata lumea mea s-a intors impotriva-mi… dorind inadins sa imi fure iubitul. Uneori il ascunde dupa o cortina deasa iar eu trebuie sa ghicesc unde e… . Am nevoie de tine… simt ca am sa ma sting incet de dorul tau…

Zanele m-au facut in jocul lor o printesa, o regina, iar suratele rad si nimeni nu ma crede… Numai Alizeu ma mai alina: Dece te necajesti? nu vezi?.. nu esti decat o minunata Floare de Colt….

Data: 26.10.2012

Lasă un răspuns

