Vanzatorul de iluzii… eu.

El.
Am sa te ridic la portile cerului si am sa-ti pun in par o cununa de stele… Am sa te infasor in mii de curcubee sa fi mai frumoasa decat orice altceva pe lume… Am sa te las sa imi acoperi visele cu mana ta caci toate au fost amagiri fara tine… Si n-am sa te las sa dispari din viata mea pentru ca tu esti intaiul si ultimul te iubesc….

Ea:
Lasa-ma sa ma cobor in adancul sufletului tau, sa iti arunc noroiul adunat de-atatea amagiri si am sa-i carpesc crapaturile cu mana mea, sa fac din el un loc curat, care sa fie doar al nostru… Lasa-ma sa iti imbratisez inima, sa o sarut cu buzele-mi fierbinti, s-o fac sa bata numai… si numai pentru mine. Si ca sa nu ajunga nimeni intre noi, o sa ridic in jurul ei, cu dragostea din sufletul meu, ziduri… sa te pot pastra al meu pentru totdeauna…

Eu:
Un biet nebun… ar vrea lumea sa-mi zica.
Ce-i ireal si ce e realitate?
Iluzii, scrise fara rost, sau poate
Trairi ascunse-n inima ta mica.

Din gandurile voastre am facut eseu
Taraba mea e plina cu de toate.
Sunt de la lume si la lume date.
N-au pret si sunt semnate EU…

Lasă un răspuns

