Sarutul unei flori…

Am cules din gradina un buchet mare de bujori rosii. Desi dimineata devreme, ei mi-au adus aminte ca e ziua mea. Cu gingasie i-am luat, si i-am pus pe noptiera langa tine, ca atunci cand te vei trezi, sa iti mangaie dimineata insorita si sa iti ceara iertare pentru seara de dinainte in care ne-am certat. Din tot buchetul, am ales unul mare, l-am sarutat si l-am pus pe perna mea, caci daca ai sa intinzi mana, cautandu-ma, o sa fie el cel care va raspunde in locul meu: prezent.

Am plecat cu inima usoara la servici si toata ziua mi-a fost gandul la tine…, si cu nerabdare am asteptat ora cand voi sosi acasa.
Si ora a sosit, iata-ma in fata usii, cu cheia in mana. Nu…, nu sun…., mai bine intru, poate inca mai esti suparata. Am deschis usa iar in hol, am vazut un covor rosu imens din petalele florilor culese dimineata. Am pasit sfios, fara zgomot. Mirosea bine, a mancare gustoasa si… a bujori, iar tu, nicaieri.
Te-am gasit intr-un tarziu, erai pe somiera de pe terasa, ca o printesa adormita in asteptarea sarutului ce avea sa o trezeasca la viata, cu bujorul rosu pe perna langa tine. Sa te sarut?. Nu te sarut!. M-am asezat langa tine ca sa te pot privii, sa iti veghez somnul dulce. Mancarea mai poate astepta o clipa, caci mi-e foame de tine, mi-e foame de privirea ta.

In locul tau am luat floarea, am sarutat-o si am simtit gustul dulceag al rujului de pe buzele tale. Am inteles ca si floarea m-a asteptat sa vin sa imi daruiasca sarutul tau asternut pe ea, inainte sa adormi.

Data: 23.11.2012

Lasă un răspuns

