Iarna

Ce se naște venind agale la pas, la servici, într-o dimineață de iarnă.
E o iarnă pe o uliță oarecare nu cea a lui Coșbuc 😉

Iarna pe uliță

A-nceput de ieri să cadă
Fulgi de nea buluc pe stradă.
Să vedem cine-o să iasă.
Azi, mașina stă acasă!.
Altceva e la îndemână?
METRO-net pentru o lună,
‘BUS’-ul zece pe o sută,
Laptop VAIO, ce se mută
Când în brațe, când pe masă.
Ești bolnav? nu ies din casă!.
Și mă doare de proiecte.
Șefu’? Poate să aștepte!
Am o lene de răceală
Și o febră matinală.
Când văd fulgii, vai, mi-e frică.
Tensiunea se ridică,
Inima, ca o nebună,
Bate tare. Nu-i a bună!
Știu cu ce să mă tratez:
Astăzi am să mă distrez!
Voi da muzica mai tare,
Să se-audă că mă doare!

Ah… ce bine e să fi bolnav… sau nu?

PS. nu e chiar așa… de nu ar trebui să merg zi de zi cu mașina, zău că aș fi scris altceva…

Lasă un răspuns

