Jarul din palmă….

Ce armă ascunzi că mă faci să îmi expun iar sufletul așa gol pe tavă… ?

Dacă ai fi o apă ce își poartă cursul pe lângă un zid de piatră, cred că la un răgaz de o gândire ai fărâmița piatra, numai să te unești cu pământul pe care îl dorești cu atâta stăruință. Dacă ai fi o pasăre călătoare deasupra unei mări, cred, nu ai avea nevoie de răgaz să zbori până la țărm și de acolo la cuibul ce te cheamă de atâta timp și nerăbdare.

Câtă dragoste ascunzi în tine… și câtă răbdare…! nu mi-a fost dat în viață să cunosc, până acum, un om ca tine. Atunci când credeam că te-ai împăcat și te-ai oprit, dintr-o dată ai găsit încă o rezervă să o iei de la capăt. Și încă o dată, și încă o dată… Firesc era să mergi pe calea pe care ai ales-o prima dată, adică la celălalt ”tu”. Și trebuie să mergi!. Căci tu trebuie să mergi mai departe.

În fața cuvintelor frumoase, cuvintele mele nu mai îndrăznesc să apară ca să se agațe de pixelii foii de hârtie virtuală. Mă simt ca un înlocuitor al unui tablou printre atâtea opere de artă în camera unui muzeu.

” … și tac pentru că sunt pădurea la marginea unui râu ce vrea să îmi sufoce rădăcinile… cu hrană pură și lumină.

Și tac pentru că ești un înger venit de undeva departe să-mi mângâie fața și să mă cuprindă între aripile sale. Dar acum te transformi, îți rupi aripile albe, îți smulgi penele, și vrei să te târăști în noroiul în care mă târăsc și eu, ca să-ți dai jos pielea de înger, să devii un om ca mine… Și ai face asta chiar dacă ai știi că, după ce mă voi petrece, nu vei redobândi pielea și penele și aripile de înger… ”

Se pare că pentru mine ești o piatră de încercare… și e bine așa: aproape și totuși departe.

Lasă un răspuns

