Jurnalul unui …

Citind de la unii și alții, am înțeles că am stat prea mult cu fața la ‘interior’, și că nu e bine ce fac. Am înțeles că, decât să zac ca o legumă sau ca o cârpă acolo, mai bine îmi întorc fața spre soare (cum o fi el: cald 🙄 , sau cu dinți 😀 ). Deci, citind glume, mintea a mai scornit ceva. (idealiștii idealizează, visătorii visează, iar cei cu idei… hmmm .. 😥 idiotizează mi se pare…).

Anyway…

”Jurnal

Prima zi. Libertate, m-am decis să scriu măcar câteva zile și să beau!. Și pentru că acum sunt ocupat cu asta, o să continui mâine să scriu.
A doua zi. Beau. O să beau până nu o să mai știu de mine. Și pentru că am o sticlă în mână, și mâine e o zi.
A treia zi. Încă nu am terminat ce făceam ieri. Rezultatul?. Perseverez!
A patra zi. Tot nimic. Și am băut!. Oare să trec la tărie, și să las limonada deoparte?. 😳 ”

Completați voi punctele de după titlu. 😉

  1. Cred că aceste stări de dezabuzare le cunosc mai bine decât străzile; e un soi de golire a spiritului să zicem. Și golul poate fi umplut, nici nu îți imaginezi câtă trăire se află acolo în străfunduri și poate fi lăsată să fiarbă, să trosnească atât cât să amețești. Încearcă să îți spui ,,Asta e ultima zi din viața mea….” și încearcă să trăiești fiecare clipă frumos, cu frenezie, atingâng fiecare lucru, sărutându-ți pașii. Îmbrățișează-ți sufletul și ascultă-te; te vei mira cât de multe ai să îți spui. Cum aș completa eu? Aș zice -Jurnalul unui vis de plumb. E prima dată când sunt aici și îmi cer scuze pentru petulanța de a ,,mă băga în seamă”. Dar o să plec împăcată, pentru că îți voi mai spune încă o dată- Trăiește. Numai bine îți dorește un simplu Nimeni, poate inexistent. Ai grijă de clipe…și de tine!

    • Și din moment ce ai avut curajul să scrii lucruri pe care poate le-ai trăit chiar tu, ai îndrăznit să comentezi, să îți spui o părere… lasă-mă de această dată să îți spun eu că nu ești Nimeni și prin asta Exiști!


Lasă un răspuns

