Tărână

” Mi-am petrecut clipele prin țărâna timpului, am lăsat picioarele să se scurgă print solul nisipos al visului, iar dacă am găsit o pietricică, am purtat-o în buzunar, cât timp mi s-a dat voie, și am făcut o colecție din ele, căci, le-am transformat în flori ascunse în suflet. O grădină de flori… da… o grădină minunată cu mine în țara minunilor… căci în fiecare piatră am găsit un suflet și-n fiecare suflet am găsit o piatră.

În colțuri de cuvinte era agățată tăcerea, căzută mai apoi ca un orologiu spart în poală. Iar cuvintele încă nerostite s-au transformat în ne-cuvinte, căci ne-mângâierea se luase la harță cu glumele nevinovate, se pare neînțelese, și născuseră răzmeliți aruncate impulsiv în țărână. Și pentru toate, trebuia să-mi cer iertare….

nullIMG_4840foto: Hokkaido University Botanical Gardens
Cu multumiri d-nei Melanie.

Pe când încă nu era scris timpul, am aruncat cu stele și am acceptat valul, greșit fiind, am răscolit furtuna pentru a căuta negăsirea, am răsucit firul timpului spre neființe și alte ne-cuvinte. Ca să pot uita de mine.

Cuvinte, gânduri… De câte ori le așez pe raftul minții, ele se răstoarnă, se amestecă, iar unele se sparg de podeaua vieții. Reconstituirea?!. Se pierde și ea într-o clipă cu nepotrivirea de a le reface vreodată.

În șiragul de lacrimi am ascuns nepăsarea… am cules tărână și am făcut o cetate… înconjurată de flori.”

  1. Nu ai ști cum să treci pe aici, umil, recunoscător că poți citi, reci, șopti Cuvintele grele, înciudat pe tine însuți că ești atât de infim în comparație cu pietrele templului tău, pe care le așezi fără sfială, când grăbit, când alene făcând din tot și toate o fortăreață a trăirii exacerbate, curate…Sublime imagini, pătrunzător timpul la tine, nesfârșit. Numai bine!


Lasă un răspuns

