Printre stele …

… îmi potrivesc pașii. Apoi îmi răcoresc fruntea.

”În această noapte te-am privit dintre stele…

Mi-am luat cutiuța cu Stele și Scărița, și Dorul mi-a purtat pașii până acolo unde se întâlnește Cerul cu Pământul. Am potrivit orologiul serii, am deschis cutiuța și le-am scos, una câte una, le-am șters de praf și le-am agățat pe fiecare la locul lor pe Cer. Și ca să nu rămână singure, la sfârșit, mai strălucitoare decât în alte dăți am așezat Luna.
aurora_boreal
Am așteptat cu răbdare până ce la ferestrele Lumii s-au stins luminile, iar Orașul a intrat în letargia firească a somnului. Am încălecat pe o rază, și am coborât acolo, lângă tine. O respirație calmă… și multă liniște în jur… prea multă. Am zăbovit cât o frântură de vis, Ți-am aranjat pletele răvășite de pe frunte, ți-am privit încă o dată chipul ce se odihnea blând pe pernă, apoi am urcat înapoi pe rază. La geam, ne-am oprit încă o dată, am tras draperia, ca lumina ei de felinar sau ploaia mea de stele să nu îți deranjeze somnul. Apoi, ne-am retras mai departe.

Am aprins pe o candelă Luceafărul de noapte, și cu ea în mână, mi-am început rondul, iar la fiecare minut cât o oră, am mutat Luna și am întors Stelele pe câte o parte.

Mi se făcuse somn într-un final. Și m-am întins pe-o Auroră, m-am înfășurat cu Plapuma de stele, mi-am tras la cap perna Lună… și-am adormit acolo, cu tine…. Noapte bună!…

Noapte bună… ”

Data: 11.04.2013

  1. ,,Și m-am întins pe-o Auroră, m-am înfășurat cu Plapuma de stele, mi-am tras la cap perna Lună… și-am adormit acolo, cu tine….:, și dacă stăpâniți Cerul, împreună, nimic nu e mai frumos, mai Ireal, de vis decât transcenderea sau mai bine spus spargerea unor zăbrele învechite, ruginite. Frapezi prin intensitate și forța imaginilor. Jos pălăria. Numai bine!


Lasă un răspuns

