Pogor…

Mi-am scuturat praful dimineții de pe picioare, mi-am luat calculatorul în brațe și m-am așezat la masă cu soarele. Mi-e dor… De ce?…. Nu știu…. Mi-am pus toate lucrușoarele deoparte pentru că acum mi-e dor să scriu… .

” O mulțime de firișoare, un buchet de sunete, toate frumoase, toate rupte din armonia naturii, nuanțe ce le aud în fiecare zi de primăvară. Mi-am pieptănat părul într-o picătură de cer și mi-am spălat fața în razele soarelui însoțit de muzica nefiresc de frumoasă din jur. Le-am văzut cum se ridică, iar mai apoi cum se coboară peste viață, cum se încâlcesc dând vieții armonii, toate felurite. Și totuși… toate de aceeași culoare.

Nestingherite, mă privesc și mă dezmiardă, îmi șoptesc și mă înfioară cu seninătatea lor. Sunt fermecat. Am amuțit. Să le privesc, să le ascult… Pogor spre infinit.

iarba verdeFoto: Aurelian Galicea

Căci nimeni nu se-oprește să le asculte, toată lumea e grăbită pentru a face cât mai multe. Dar eu, mic fiind, îmi iau vioara, iar cu arcușul pe strune, îndrăznesc o timidă încercare pe note a le pune… . Dar nu, nu pot să le îngân pentru că sunt multe și toate deodată, unduite de fiorul dimineții. Dacă aș putea, i-aș invita pe toți să stea cu mine, să salte sau să zboare.

Aș vrea să strig: Cri-Cri!. Ascultați!. Ce frumos crește iarba… . ”

PS. Azi am fost un greieraș, maine poate o cioară?!… 😉 Hmmm… 😦

  1. ,,Aș vrea să strig: Cri-Cri!. Ascultați!. Ce frumos crește iarba… . ”, eu aș spune că e mai frumos să asculți Cuvintele metamorfozându-se, furând spațiul și ducându-l printre literele pline, rotund, mustiind. Întărești credința că tot ceea ce trebuie să faci e să simți. Căci Pământul întreg, e mult mai mult decât Cerul parcă în momentele lui de liniște și zgomot, furie și Cuvinte. Frumos scris, felicitări. Numai bine!

  2. Pingback: Săptămâna cu numărul 3. | Graffiti-uri pe pereţii unei gări


Lasă un răspuns

