Îți vorbesc…

Îți vorbesc albinuțe, îți vorbesc bondărei, îți vorbesc gîndăcei, buburuze, îți vorbesc greierași și furnicuțe. Îți vorbesc Munții când îți scufunzi mintea în danii de cuvinte pline de iubire și îți vorbesc Apele când dovedită de ființă, te întorci spășită în lumea răvășită de dorințe. Îți vorbește Marea când îți mângâie tălpile pe nisipul îmbibat de soare și apoi Valul când își sparge pe nepregătite stropii de trupul tău mic făcându-l să tresară într-un țipăt. Îți vorbește Vântul când prin pletele tale lungi și negre își răsfiră jucăuș degetele făcând inelușe din șuvițe. Și îți vorbește Focul care mistuie pădurea ființei tale, toată arzândă într-un ghemotoc de viață.

lumina
Dar eu… hmmm… . Eu?.

Vorbesc cu Ziua, să fie uneori cât mai lungă, cât o zi la Pol, sau alteori, să se scurteze până la imaginea unui grăunte și să se piardă apoi liniștită fără alte cuvinte în noapte. Vorbesc cu Noaptea să mă cuprindă și acolo să mă uite… . Vorbesc cu Soarele să dogorească mai puțin, pentru că eu, trebuie să dogoresc mai tare decât el. Vorbesc cu Luna să-mi țină dorul, acolo, ascuns, să nu îl știe nimeni, iar Dimineața să nu îl lase Vântului să-l poarte mai departe. Vorbesc cu Pădurea prin care îmi mai rătăcesc pașii pe Potecile necunoscute, sau cu Izvoarele să lase uneori oglinda sufletului neînmuiată. Vorbesc cu … toate… cu albinuțele, cu bondăreii, vorbesc cu gândăceii, cu buburuzele, cu greierașii și furnicuțele…

  1. Pingback: A IV-a săptămână. | Graffiti-uri pe pereţii unei gări


Lasă un răspuns

