Trupuri de vânt…

Zâmbesc.
Mi-am pus pe față un zâmbet…
Poate că pare unul prostesc.
Dar pentru mine,
Pentru că e din suflet,
E un zâmbet.

Zâmbesc.
Pentru că așa învăț
sau ce-l puțin încerc…
Căci, dacă nu mai stiu să iert
Cum pot să mai iubesc?

Și nu la tine… De ce ?
Pentru că nu a fost
nici o stângere
de degete lacome de atingeri,
sau palme jinduind după mângâieri catifelate.
Nici o înfiorare
de brațe încolăcite, până în adâncurile ființei.
Nici un freamăt
de corpuri unduite prin beția simțurilor,
în cearșafurile ude de nesomn
și îmbibate de iubire…
Doar o îmbrățișare de cuvinte,
Amestecate cu…
o atingere de suflete… cu suflet.

Zâmbesc.
Am fost și suntem
două calote existențiale depărtate,
două trupuri de vânt…
pulsând în tandemuri răscolite diferit.
Neasemănări asemănătoare și simetrii nesimetrice.

Și dacă zâmbesc, oare trăiesc?
Oare… Existi… ?
Zâmbesc.

Data: 26.04.2013

  1. Tulburator… pentru ca ma regasesc…?
    Cine stie… N-as fi vrut a deranja… dar lipsind „stelutele”… n-am putut pleca fara sa las un semn.
    Si-am sa ma intorc… sa rasfoiesc… prea scrii „pe placul” meu…

    • În general… glasul sufletului folosește aceleași cuvinte… indiferent cine le scrie. Nu deranjezi, iar orice comentarii fac ca el să se șlefuiască. Mulțumesc de vizită și mulțumesc de comentariu. Și mulțumesc anticipat că dorești să răsfoiești această carte bătrână.


Lasă un răspuns

