Cling …

”Beep… Beep… Beep… Cling!

Alo !?!… Buna dimineața!. Îmi cer scuze că te sun așa devreme dar doream să-mi cer iertare… Știu că ai fost bolnavă, că doar mi-ai spus că ai fost la cabinetul doctorului cu firișoarele de vise în buzunare, atunci pe moment nu te-am întrebat, dar mă luase rușinea când mi-ai amintit. Se pare că am ieșit din tiparele obișnuinței mele și am fost nepoliticos. Acum, mi-am luat inima-n dinți să te întreb dacă ești bine.

Îmi mai amintise cineva că nici să salut nu mai știu. Păcat… ne-am pierdut cu toții această obișnuință, scriind sau vorbind. Măcar soarelui îi spun ‘Bună dimineața’ când își deschide evantaiul de raze și le trimite spre noi, sau ‘Bine te-am găsit’ când apare de după nori cu un grandios curcubem de după ploaie. Oamenilor le răspund cu un salut sau îi salut, dar pe tine am uitat să te salut. Sau poate că nu am găsit o formă de salut ce s-ar potrivii ?.

Și am pus ca nesimțitul trei puncte în loc de titlu și asta iar nu dă bine la imagine. Dar nu știu de ce mă preocupă într-atât imaginea, căci, cred că nici cu călcătorul nu o mai pot îndrepta 😦 … Și totuși, nu sunt așa, sau măcar cei care mă cunosc ar putea să confirme asta. Sper… 😦

Și dacă funcționează ceva normal la mine… cred că e doar autocritica.. pentru că acum nu știu ce mai simt… îmi sunt simțurile date toate peste cap… .

Dar eu vorbesc și poate tu ai adormit cu receptorul la ureche…

(o voce de bătrână) – Bine maică, mă bucur că îți faci griji pentru mine, dar la ora asta?.. așa de dimineață?… n-am apucat să-mi iau încă … Cling… 😳 (am închis). Hmmm… încă un număr greșit… dar speranța moare ultima… și mai sunt numere în cartea de telefon, în dreptul numelui tău…

Da… Cred că trec la altceva: ala bala porto cala, cine …. 😉 ”

  1. Buna dimineata!
    Poate si-a anulat toate numerele de telefonie fixa! Te-ai gandit la asta?!
    Eu asa am facut! Atat de mult am asteptat sa ma sune, ca mi se lungisera urechile. Apoi am desfiintat toate telefoanele fixe. Macar acum era clar ca nu ma va suna nimeni.
    Pupici! Cling!

  2. Bine că de la celălalt capăt al firului n-ai primit o înjurătură.Este adevărat că speranța moare ultima, așa că renunță la „ala bala porto cala” și mai încearcă! Nu se știe de unde răsare iepurele.O zi bună și păstrează-ți umorul!

  3. Pingback: Despre nume, într-o zi onomastică. | Gară pentru doi


Lasă un răspuns

