În puține cuvinte …

Viața de lângă noi.

O BUCATICA DE LINISTE

O BUCATICA DE LINISTE

sI LUNA CE DOREA SA MA CHEME AFARA

sI LUNA CE DOREA SA MA CHEME AFARA

SALBATICIE PE DRUMURILE M-LOR SUHARDULUI. JOS, LÂNGĂ MINE, RÂPĂ.

SALBATICIE PE DRUMURILE M-LOR SUHARDULUI. JOS, LÂNGĂ MINE, LÂNGĂ ROATA MAȘINII… RÂPĂ.

INCONSTIENTA LA VOLAN SAU PE DRUMURI DE MUNTE

INCONSTIENTA LA VOLAN SAU PE DRUMURI DE MUNTE

IN CAUTAREA PASUL-UI PIERDUT... si AM AVUT NOROC, AM IESIT DIN PADURE.

IN CAUTAREA PASUL-UI PIERDUT… si AM AVUT NOROC, AM IESIT DIN PADURE.

TIHUTA... O CRUCE DE DEPARTE.

TIHUTA… O CRUCE DE DEPARTE.

ARTIFICIAL

ARTIFICIAL

ARMONIE

ARMONIE

O FLOARE IN DOUA CULORI

O FLOARE IN DOUA CULORI

MINICASCADA ARTIFICIALA - HOTEL DRACULA

MINICASCADA ARTIFICIALA – HOTEL DRACULA

Avem locuri frumoase… păcat că nu le știm îngriji și exploata la maxima lor valoare… în loc să dăm pe nimic aurul țării…

  1. tare frumos si pitoresc… iubesc muntii din copilarie! 🙂
    – – –
    sanatate si inspiratie, bafta si spor în tot ce-ti propui…
    o duminica senina, afar’ si-n suflet… Amicalement, Mélanie
    – – –
    P.S. acum am observat ca-n blogroll exista „Playground”, unde am depasit spatiu’-WP acum doua luni, deci iata the New Playground: 🙂
    http://balauru.wordpress.com/


Lasă un răspuns

