Haltă

Sursa: internet

Sursa: www…

„ Ziua de Azi s-a oprit. A rămas agățată între Ieri și Mâine… Pentru Acum s-a oprit totul… . Bătrânul Timp și-a adunat în jurul lui cele mai dragi fete… Clipele. A cules Minutele de pe orologiu și a împrăștiat Secundele în lumea toată… iar Orele de stinghereală le-a înghesuit la piept să-i țină de urât.

Și a lăsat afară Norii să zburde, iar Soarele încă mai doarme, din când în când câte o geană și-o ridică, plăpând… fără putere și nu mă aude strigând.

Azi, Timpul, Norii… . Le-am spus Roților să nu calce pe nori, i-am spus Sufletului să tacă, era în jur prea multă gălăgie, Azi vroia să fie auzită, Clipele vorbeau toate deodată, iar Norii se uneau din loc în loc cu Pământul… lăsând Stropii să țopăie de fericire.

Și dintr-odată toate s-au oprit.

Pentru o zi am respirat același aer și am văzut același cer, aceiași nori înconjurând soarele. Pentru o zi am văzut aceleași chipuri ce-și purtau pașii pe străzile aglomerate, pentru o zi am oprit timpul, norii, gândurile într-o haltă a glasului din noi… Pentru o zi.”

Data: 21.09.2013

Lasă un răspuns

