Contraste…

„Te căutam printre algoritmi. Îi despuiam de logică, îi dezbrăcam de proceduri împiedecându-mă de funcții, căutând ecuațiile rotunde de variabile. Le atribuisem geometrii în plan și încercam să trag direcții să le converg într-un punct din care doream a răscolii spațiul. Mă răzvrăteam pe o hiperbolă încercând să te caut în abscisa apoi în ordonata ei, să răstorn unghiurile și să le despart în bisectori, apoi să mă plimb pe mediane pentru a te întâlnii la centrul de greutate al triunghiurilor vieții. Căci îmi doream centrul?… Și tu ?… Tu erai în toate o constantă. (PI)”

***

„Te căutam printre rândurile prăfuite ale unui portativ. O notă distinctă mă făcea să vibrez, și mă arunca în delirul melodiei sufletului meu. Am scuturat fiecare notă, apoi, am înnodat toate liniile de portativ și te-am așteptat acolo la răscrucea lor în speranța că ai să ajungi la mine. Dar nu…, le-am rupt în bucăți de dezamăgire și le-am întins pe câte o coardă de vioară în valul Dunării albastre. Iar notele… le-am dat unei Lire să le cânte, duios, în frânturi de romanțe, într-o Seară pe deal, unui Lac albastru. Iar tu, erai acolo… ultima măsură.”

***

„Te căutam printre himere. Îmi scuturam gândurile de praf și înlăturându-le albeața orbitoare, te căutam mai reală, mai frumoasă. Te simțeam acolo, printre lumini și umbre, numai a mea, caldă, primitoare și oriunde mă întorceam simțeam că sunt acolo lângă tine. Iar tu… tu erai visul unei nopți de catifea…”.

O zi frumoasă.

Astăzi așa, mâine cine știe… :
(din tolba uitată)

  1. Cu amendamentul că Pi este cea mai inconstantă dintre constante. Are-o infinitate de subunități după virgulă care schimbă rezultatul de fiecare dată când mergi cu una-n plus mai către dreapta. 😛


Lasă un răspuns

