Pisicul…

pisicuta ”Tu ce vezi când te uiți în ochii mei? mi-ar plăcea să știu. Îți mângâi chipul, poate o să te trezesc. Hai!. Leneșo, trezește-te!. Este deja dimineață!. O să întârzii la servici!.

Te vei trezi, te vei întinde molatec, o să ne spălăm, o să mâncăm, pe urmă o să… poți să pleci. Nu vreau să-ți port de grijă tot restul zilei… până deseară poate mă mai răzgândesc. Că doar sunt într-un concediu… permanent… firește. Cum?. Nu ți-am spus?. Ar fi trebuit să știi deja. O să mă învârtesc prin casă, o să stau la soare, o să… văd ce o să fac, nu te interesează pe tine!.

Îmi place când mă lași să stau pe fotoliu la televizor, iar tu, fără să mă bagi în seamă, te apuci de treabă la calculator. Uhhh!.. și cât mi-ar place și mie să pun mâna pe șoarecele ăla… ă… normal! să văd și să citesc ce scrii. Dar nu!. Nu, nu! Eu sunt un ”gentleman” sadea, mai bine te privesc discret. Când râzi, nu vezi, dar râd odată cu tine. În sinea mea!.

Și când ești mulțumită, vi la mine și mă iei și hârjoana-i gata. Și ce deliciu e noaptea când ne cuibărim unul în altul… și nu-mi dai loc nici să respir. Ce zici?… Hai leneșo, trezește-te!. Întârzi la servici!”

Să mă explic… La grădină, e o pisicuță în vecini și când mă simte că sunt acolo, vine la mine, miaună de parcă-mi vorbește: ce faci?, nu vezi că mi-e foame?… iar eu nu am decât să mă execut. Iar după ce e sătulă, se prelinge printre picioarele mele și toarce mulțumită. Defapt e un motan. Iar după o discuție aprinsă cu el, explicându-i că e un lingușitor și că nu mă lasă liniștit să mănânc, firește, el mâncând și nebăgându-mă în seamă, dând doar din codiță că și-a atins scopul.

Am schimbat puțin rolurile, el e El iar eu am devenit Ea. 😉

PS. Nu te-ai gândit?… poate că ștrengarul plecase să te caute… însă neștiind să te găsească, se întoarse înapoi de unde a plecat.

Lasă un răspuns

