Vorbește lumea…

… despre tine și despre zâmbetul inimii tale… surprins într-o cală și un trandafir.

alb-si-rosu

”Între Eu și Mine este o poartă larg deschisă și o străbat mereu când îmi este dor să zbor.

Chiar dacă Eu își pune alte fețe, în Mine sunt același eu. Vorbește lumea despre Noi văzut și nu simțit. Și totuși… Noi e puntea dintre Eu și Mine. Acum.
Respect Valori, respect Hotare și Uși prin care fără să vreau trec mereu de la Mine înspre Tine peste Noi. Și dincolo, la tine este un zâmbet cuprins în omul mare cu suflet de copil… floare ce nu se ofilește niciodată.

Sărac de tine, plin de ele, le pun în poala acelor Noi… Sunt multe, mult prea multe prin buzunarul vieții mele și stau acolo așteptând. Și oricât de mult Eu ar vrea să nu le rostească, pe Mine îl învăluie, îl frământă și îl roagă … Să nu mă cerți căci câteodată o să le mai scriu, pentru că atunci îmi este tare dor de… da și ne-cuvinte.”

Am văzut bine… o cală și mulți trandafiri?.

Re-editare:

Aș dori să nu priviți omul.. chiar dacă e întortocheat scris… pentru că fiecare avem un Eu adică o parte exterioară și un Mine adică o parte interioară. Pentru a ne manifesta în fața celorlalți străbatem o punte de legătură: Noi – între interior (atunci când îl punem să simtă) și exterior. Căci orice am face cu interiorul nostru simțim. Iar despre zâmbetul unei inimi am să scriu altădată…

  1. Întotdeauna m-am întrebat, în preajma unor alcătuiri bi-florale … Impar + impar = par ; impar + par = impar ; impar + impar = par. Cum scoatem parul din ecuaţie ?

    • Părul ni-l smulgem nici o problemă când avem bătăi de cap… parul îl scoatem de obicei când suntem nervoși… 😉 . La bi-florale nu avem cum scoate par-ul pentru că ar însemna să fie un bi-floral pentru morți (impar+impar = par) și asta o știi și tu… Deci… până una-alta, pentru cei vii rămâne tot ”parul” la modă … 😀

    • În viață nu trebuie să punem punct… o să pună punct ea la un moment dat… asta pentru ca să existe dialog și înțelegere ”între dobitoace”… dar sunt de acord cu tine… exceptând punctul. 😉


Lasă un răspuns

