Zbucium

“Te strig… dar tu nu ma auzi. Te caut, dar oriunde ma intorc tu nu esti… si totusi te simt langa mine… dar nu te vad. Te-ai ascuns in urma mea, in umbra mea. În spatele meu e umbra lujerului de trandafiri… în el un inger cu aripi albe, răspândeste lumina. Il hranesti cu tine pentru ca floarea lui sa ma hraneasca pe mine. Iti soptesc… iar vorbele-mi ma dezbraca de mine… de tine.. dar tu ti-ai acoperit ochii, urechile si nu vrei sa mai vezi, sa mai asculti.. Mi-e frig… si peste tot e intuneric… si nu e nici un strop de caldura. Mi s-a facut frica…


Se aude linistea cum freamata in bataile inimii tale… ca un ceasornic ce striga timpului sa stea in loc sa se faca… ssttt! Liniste!. Liniste!. Iar in linistea ta inima mea asculta si bate in ritmul inimii tale… se leagana… tresare… se infioara…. te cheama rostindu-ti numele… la fiecare bataie, cu fiecare minut, cu fiecare ora… Un cantec, o mangaiere, o soapta, un leganat, un fior fierbinte in crestet.

Acum. Am adormit. Mi-e capul apus pe umarul tau… nu mai strig, nu te mai caut… si desi nu te vad… te simt aproape, te simt in mine… esti peste tot. Nu îmi e frica nu îmi e frig. Acum mi-e cald. Acum, mi-e bine. Caci esti langa mine.”

    • A trecut un an si… aproape 2 ani… dar nu am observat comentariul… imi cer scuze… intotdeauna se iveste cate o poveste… dar mai rar sa gasesti o poveste in care inima sa se simta cu adevarat fericita… si acea poveste e povestea adevaratei iubiri. Pot fi 1,2,3 iubiri puternice in viata noastra… fiecare unica, fiecare cu particularitatile ei… si intotdeauna e o alta poveste.


Lasă un răspuns

