Cinemagie….

Știți prea bine că în această perioadă la ‘tembelizor, canalele (nu vă sfiiți să dați frâu imaginației) se întrec în a difuza diferite filme legate de Sărbătorile de iarnă. Când am scris articolul despre Magia sărbătorilor de iarnă, mi-am amintit și de un filmuleț. La noi în oraș tocmai s-a deschis Auchan iar la deschidere (vă rog frumos, au fost două zile de deschidere: una pentru mai marii orașului, deci ei au fost primii care au cumpărat sau poate primit ce au avut de cumpărat, iar a doua zi pentru noi plebea, iar asta am aflat-o întâmplător.) au fost destui de mulți să se îmbulzească să prindă ofertele.

Despre ce filmuleț vorbeam? E o producție din 1996, iar regizorul Brian Levant ar putea spune mai multe. Chiar dacă aici nu a fost așa, văzusem mai demult la știri ce se poate întâmpla când se deschide un magazin nou, sau sunt ”reducere! mare reducere” de prețuri și pe bună dreptate poți spune că ceea ce vezi în film uneori se întâmplă și în realitate.

Și cum era de așteptat ca Moș Crăciun să nu fie Moș Crăciun ci Turbo Man (ca în orice producție americană), îmi pun întrebarea: Pentru tine cine e Moș Crăciun?

Lasă un răspuns

