În Noaptea Sfântă

”Colindătorule… în seara aceasta ți-ai pregătit din Cumpăna Lumii Colindele… în seara asta ai renăscut pentru a ne colinda sufletele și a ne spune că Tu vi cu Pruncul Sfânt născut în Noaptea Sfântă. Și știu că ai să bați, mai ales în această noapte, la poarta fiecărui Suflet… chiar de ar fi vreme grea, sau troiene… pe cărarea ta sau a lui.

Sursa: www...

Sursa: www…

Am adus în căsuță Pomul veșnic viu și l-am îmbrăcat în beteala bucuriei, împletită cu iubire și tandrețe, înțelegere, răbdare. Iar prin cununa lui deasă doi Îngeri de hârtie colindă. De fiecare cetină am agățat în loc de lumânări câte o Stea din Adâncul Cerului, iar în vârf strălucește Luceafărul de noapte.

Colindătorule… pe oriunde ai umbla, să știi… chiar dacă nu îmi colinzi fereastra, eu am să rup ca de fiecare dată în fiecare clipă din gândul meu curat lumină ca te însoțească, și îți doresc din tot sufletul meu Crăciun Fericit și Sărbători Frumoase… .”

  1. Eu m-am cam luat cu treabă zilele astea şi am ajuns un pic mai târziu. Trec direct la urările de an nou. Fie să îţi aducă împlinirea dorinţelor, bucurii şi să ai succes în tot ceea ce ţi-ai propus sau în tot ceea ce ţi se va întâmpla, neprogramat. Multă sănătate şi LA MULŢI ANI !


Lasă un răspuns

