Poveste fără sfârșit

Re-editare: din 09.01.2014

www

www

”Aș vrea să stau o clipă pe bancă lângă tine. Nu mult căci nu am cum să pot justifica întârzierea.

Prieten drag… . Vezi ?!… Sunt trenuri în viață care nu așteaptă și un astfel de tren, acum, poate stă în fața ta. Mă simt mândru că ai încredere în mine și îmi ceri oarecum ajutorul pentru a lua o decizie corectă. Ar însemna să fiu rău și egoist să nu îți spun că acest tren te poate duce acolo unde spera-i de fiecare dată, spre fericirea visată.

Ești un suflet puternic și nu vei merge către agonie, deci, speranța este pentru cei puternici… și lasă agonia pentru sufletele slabe. O iubire o înlocuiește pe cealaltă iar așa-zisa agonie, în brațele ei, devine extaz… din vechea iubire nu se alege uneori nici măcar o amintire. Minunile se nasc doar acolo unde oamenii cred în ele și stau ascunse în vise ca un fel de avertizare la ce ar putea să se întâmple.

Nu mă pot da exemplu pentru că am fost un prost jucător la ruleta vieții care trebuie să își plătească datoriile. Deci, poate că trenul acesta e al tău acum.

O gară… o haltă… și trenuri… Poate că nu ne duc decât spre altele… alte gări… alte halte… . Dar de acolo vom lua un alt tren de noapte sperând să fie al nostru. Până la urmă doar ce e scris în stele se întâmplă… Chiar dacă ne pierdem printre linii, viața merge mai departe și fi liniștit prieten drag că undeva, la un capăt de lume, într-o gară te așteaptă cineva.

Acum am să mă ridic, am să mă duc, am să ridic bastonul să dau drumul trenului… și aș vrea ca pe când mă întorc, tu să nu rămâi ca unul care face cu mâna, ci ca unul cutezător cu privirea înainte. Da prieten drag… să ai grijă de tine… Până la urmă viața nu e decât o poveste… una fără început și fără de sfârșit… .”

Lasă un răspuns

