Rapsodie

piticdegradina
”Azi nu am vrut să mai merg nicăieri, mi-am dorit să stau aici, în grădină, printre ciupercuțele mele, să privesc cerul, să ascult vântul, să mă mângâie razele soarelui, căci de demult nu a mai fost o zi așa frumoasă.

Mă săturasem de atâta ploaie, atâția nori și să îi văd toată ziua pe urâcioșii ăia doi, să mă bată la cap cu ce fac și ce nu mai fac bine. Prea și-au luat lumea-n cap, unul se credea ciobul, hârbul din oglindă iar celălalt scuturat și răsuflat dintr-un fum de țigară. Decât să stau cu ei mai bine număr ciupercuțele din pădurea mea, unu, doi, trei, sau asta e trei și asta patru? …. of, iar m-am încurcat.

Ți-am auzit fâlfâitul aripilor de departe, și m-am bucurat că ai venit căci îmi spunea medicul pădurii că ai fost bolnavă. Acum sper că ești bine, căci mie și pădurii mele îi era dor de trilul glasului tău. Și fără tine, păsărică dragă, prea ne mirosea a iarnă.

Uite, de vrei, mergem în foișor, dar până acolo te-aș ruga să fredonezi melodia, iar eu am să caut solfegiul și am să te acompaniez până când zici că e bine. Urmează rapsodia primăveri în curând și trebuie să fi pregătită.

Știu, poți și îmi doresc ca toate aplauzele să le strângi pentru tine, pentru că atunci, eu, voi fi un pitic de grădină fericit.”

(Data: 29.01.2014)

Lasă un răspuns

