Mai mult, mai putin

Am scris. Apoi am șters… pentru că m-am plimbat mai mult printre oameni, vorbind mai puțin, mai mult ascultând, mai puțin rostind cuvinte. Cred că după o anumită vârstă proastele noastre obiceiuri devin tabieturi, ca de pildă să îmi fac cumpărăturile de la o aceeași alimentară, să frecventez aceleași magazine, să bat cu piciorul aceleași alei, să mă gândesc la aceiași oameni, să iubesc, să sper, la fel ca în fiecare zi. Sau poate să îmi beau cafeaua de dimineață în același loc, înconjurat de aceiași oameni străini, care devin astfel niște necunoscuți-cunoscuți cu care începi întâmplător ziua, faci parte din anturajul lor fără să vrei chiar dacă nu schimbi nici o vorbă decât o simplă înclinare a capului în semn de salut.

Am scris. Apoi am șters… pentru că am vrut să citesc din alții decât din mine. Scriind aceleași lucruri, la un moment dat devii anost. Și cum să nu fie așa când, cu cuvintele tale, zidești o altfel de lume?. O singură scuză banală: dorea sufletul să scrie și să iubească. Și o să-l las să o facă așa cum știe, cum crede, cum poate, cât poate și pe cine poate.

Mă plimbam printre tarabe și mi-am ascultat din nou inima. Nu, nu i-am rezistat. Am dăruit mărțișoare, am dăruit flori, mai puțin cui aș mai fi vrut să o fac. Karma?. Neh?. Acum totul e fără sens… ori eu nu mai am răbdare să citesc sau să scriu. Am fost printre cuvinte mai puțin și am trăit mai mult… Sper… Cred….

Să aveți o zi frumoasă, Bună Vestită, să îi țineți pe cei dragi apropape , mai ales azi când cucul vestește sosirea primăverii, Iar Fecioara își ”strigă” pentru prima dată în lume viitoarea naștere a pruncului ei.

    • Da.. mă gândeam că cine vrea să citească, o să citească fără să fie necesar un ”bumb” de like. E liber să comenteze dacă nu i-a plăcut ceva, sau să nu mai citească.


Lasă un răspuns

