Veniți de luați…

Hristos-a-înviat

O mare de oameni.

La fel ca de fiecare dată. Cu mic, cu mare se adună, vin, pun coșulețele aranjate într-un șir lung, precum așteptarea sufletului nostru. Încă nu e miezul nopții iar stelele zâmbesc.

Veniți de luați Lumină!”. Șirurile de oameni așteaptă ordonat, nu se mai înghesuie nimeni ca în alți ani că știu cu toții că ajunge pentru fiecare și mai ales că se poate da de la om la om, cunoscut la necunoscut, prieten la prieten, din… Lumină în Lumină… ca de la suflet la suflet.

Acum, o mare de lumină.

Poate că așa ar trebui să fac și eu, să îmi desfac sufletul în fâșii și să îl înșir pe o tarabă virtuală… și ca și cum n-ar fi al meu să spun: Veniți de luați.

”Din colțuri de stele Dumnezeu ne zâmbea. Prin ochii Lui te-am căutat apoi te-am privit pe tine, iar zâmbetul Lui punea pe fața noastră același zâmbet. În căldura păcii Lui am ascuns o bucățică să te îmbrățișeze și pe tine cu pace, cu liniște… poate străin, poate de departe, dar familiar ca de fiecare dată. Iar din sufletul Lui am luat Lumină. Pentru amândoi.”

Sărbători luminate cu pace în suflet alături de cei dragi! Hristos a înviat!.

  1. Adevarat a inviat!
    Cine are suflet… imparte. Ai dreptate…
    Pace si linste am sa-ti doresc si tie… prea suntem fixati (tot mai multi) pe mancare si bautura… iepuras si ciocolata… uitand adevaratul sens al sarbatorii…


Lasă un răspuns

