Doi într-unul

Să vezi și să nu crezi am împrumutat un mod de exprimare de la Dan, iertare pentru plagiat. Doi din doi… sau defapt ce se naște pe drumul dintre două localități.

Doreai să fim doi din doi
În unul din unu.

Mai bine spune-mi…
Ți-a fost teamă
să nu-ți iau Tinele din tine
și
să îl pun lângă Minele din mine.
în aceeași cămară.

Ar fi trebuit atunci să fie…
două sunete din aceeași vocală,
două lumini în aceeași candelă,
două spații în același infinit.
Până când?
Până când trupurile trudite de oboseală
s-ar fi acoperit cu plapuma câmpurilor.
Și numai atunci, libere,
ar fi învățat să zboară mână-de-mână.
Doi…
îngeri albaștrii în înaltul cerului…
spre Eternitate.
Sau doi într-unul?.

De vină e drumul.

Dar când mesteci în oală la 11 noaptea ?… Păi…

Mi-e cum mi-e

Mi-e inima rană
Și sufletul ciur.
Mă zgârie o pană
Cu iz de retur.

Mi-e liniștea sete,
Mi-e dragostea ac.
Mi-e dor pe-ndelete
Și nu-mi găsesc leac.

Mi-e mintea încurcă,
Mi-e somnul un chin.
M-aleargă o furcă
Cu dinți de rechin.

Mi-e setea culoare,
Mi-e zâmbetul ros.
Mă înec în pudoare
Lovit de baros.

Mi-e viața movilă,
Iubirea izvor.
De mine mi-e silă…
De tine mi-e dor.

De vină e foamea… cred.

Data: 13/14.05.2014

  1. ,,Mi-e dor pe-ndelete”, e mai potrivit ca atunci când spuneam eu ,,mi-e așa un dor…de mor” ca un Copil Tont. Mi-au plăcut rândurile tale, oricum îmi plac toate ;))

    • Mulțumesc Simona. Și mie îmi place ce citesc la tine… dar uneori nu îmi place culoarea… . Și culorile se schimbă… să știi!. Trebuie!. Ești tânără și ai viața înainte…. .

      • Nu ai pentru ce mulțumi. O să se schimbe și culoarea, cât despre viață, tânără cântărește prea puțin acum. Să ai o zi edenică!

  2. Stii ca… sunt pe-aici… de cate oeri scrii… ori nu scrii… ori doar te gandesti s-o faci…
    Fara stelute suntem condamnati la a tulbura linistea…

    • Nu stiu ce raspuns sa dau. Dar nu as vrea sa crezi ca urmaresc sa tulbur linistea cuiva. Sunt multi altii care doar scriu si nu respectă nici o regulă. Macar ca eu mi-am pus viata in paranteza si textele intre ghilimele, iar vorbele și poeziile mi le-am lasat fara nimic. De ce vreti ca numai eu sa o fac?. De ce nu o faceti si voi?.

      • Incep cu un zambet. Ai inteles gresit. Mai gresit de-atat nici ca se putea. Dar eu ma exprim ades aiurea deci, nu ma mir.
        Am vrut sa-ti spun ca uneori scrii atat de frumos incat orice comentariu e de prisos, mai mult, imi pare ca tulbur linistea (ta, de aici…) lasand un comentariu. Insa, fiindca ai deactivat „stelutele”= butonul like, nu am de ales: lasandu-ti cateva cuvinte… un fel de semn””, ca am trecut, am citit, mi-a placut. 🙂
        Uite… comentariile se pot interpreta gresit… stelutele nu prea.
        Nu am nimic impotriva. E alegerea ta si chiar am cochetat si eu cu ideea…
        Numai bine.

  3. krio… HL=huge like… 🙂 Dianette mi-a ghicit gândurile, deci suntem pe-aceeasi lungime de unde si-aceeasi frecventa sufleteasca… 🙂 sanatate, inspiratie si iubire-dragoste, azi si mereu… numa’ bine! Mélanie

    • Să nu vă supărati pe mine. Am dat un fel de raspuns mai sus. Poate că am părut cam bădăran… dar departe de mine gândul să tulbur pe cineva.

      • Krio, azi vad acest raspuns… te-asigur ca nu-s genu’ de „suparacioasa”, nici în real, iar în „www”(wide world web!) nici pomeneala: cum sa (te) „superi” cu pseudonime virtuale anonime pe care nu le stim concret?!… – întrebare extrem de retorica… 🙂


Lasă un răspuns

