Crestem…

… un altfel de articol, defapt o dorință de suflet în cele ce urmează.

Cu toții știm cât de greu e să îți realizezi visele și pentru asta cât de greu e să primești un pic de ajutor… dar nu oricând ci atunci când ai nevoie…
Un prieten dorește să își crească o idee. Defapt nu e unul ci o echipă care dorește să realizeze un scurtmetraj despre prietenie, despre prieteni și încearcă să strângă o sumă pe creștemidei.ro.

Nu e caritate, nu e nimic obligatoriu… și e de înțeles că nu toată lumea poate contribui… însă cine vrea și are posibilitatea, o face. O sumă oricât de mică, e binevenită, puțin cu puțin se strânge și credeți-mă că ajută. Au și premii, dar detalii obțineți acolo, sau de la cel care a inițiat proiectul. Dacă nu se atinge „target”-ul, atunci aveți posibilitatea șă vă recuperați donația.

Repet, nu e obligatoriu, nu e caritate, dar participând cu ceva, poate crește oarecum și sufletul nostru căci el e cuprins acolo într-o bucățică.. de idee, pe care am ajutat-o să iasă la lumină.

Dacă nu am făcut-o, am să mai particip și eu, iar dacă se înfiripă ideea, cu acordul lor pot promite că am să pun filmul la vedere să îl vedeți și voi, iar ei trebuie să ne promită că vom vedea valoarea prieteniei si frumusetea vietii autentice din mediul rural romanesc.

Și dacă participați, și dacă nu, vă mulțumesc în primul rând în numele meu, apoi în numele lor.

P.S. Pot contribui și firmele, iar detaliile sunt la link-ul urmator: Prieteni Film
Donatorii din afara țării se pot adresa direct regizorului aici.

  1. Pingback: Într-un suflet de copil… | Poteci de dor

  2. Pingback: Între întrebare şi răspuns… o viaţă | Poteci de dor


Lasă un răspuns

