Semne

parapanta_o

Nu mai exist.
De la fierbintele din mine,
m-am transformat în cenușă
risipită pe o piatră…
Netezime rece și goală.

De la mine, trepte în sus.
De la mine, trepte în jos.
Spre plus și minus…
infinit.
În voia Ta Doamne.
Îmi ridic picioarele.
Și de câte ori urc,
mă afunzi mai tare…
Și de câte ori mă cobor,
mă înalți mai sus.
De câte ori mă apropii
mă îndepărtezi mai tare,
de câte ori mă retrag…
Te apropii mai mult.

Constantă.
Prizonier la aceeași înălțime,
prizonier la aceeași adâncime.
Fără scăpare.

Limite?
Între plus și minus… Infinit.
Căci mă ridic cu vaporii
și mă cobor cu ploaia,
pe aceeași netezime rece și golă.

Să privesc spre tine.
Dar spune… în care parte ești?

Lasă un răspuns

