E de vânzare.

trezirea-la-fericire-in-relatie„O caută toți, e lumea disperată să o găsească. O caută ca și cum ar locui în orașe sau sate. Uneori poate cred că o văd în vitrinele magazinelor, sau pe stradă, sau în hypermarket-uri, sau poate la tarabe în cine știe ce târg. Și nu își dau seama unde s-ar putea ascunde… E ca o comoară ce se lasă cu greu de găsit.

Și o plătesc…. O plătesc nedeclarat, când plătesc facturi de curent, gaz, apă… Sau când au nevoie de haine, mâncare, sau de lucruri de care depind în fiecare zi. O caută și plătesc… pentru că îi sunt, fără să știe, abonați… . Și toți spun că nu se poate cumpăra.

Îmi amintesc de acea pildă scrisă cu bătrânul și biluțele… adică, dacă țin cont de media de vârstă, să zic că mai am de trăit 20-25 de ani, ar trebui să îmi cumpăr un bol și un săculeț de: 19*365 + 6 * 366 = 9131 biluțe, să le pun în bol și pentru fiecare zi trecută să scot câte una. Iar când nu voi mai avea ce scoate, să pun câte o biluță înapoi și să mulțumesc Cerului că mi-a dăruit încă o zi.

Mă întreba cum ar fi putut să mă mulțumească, ce ar fi putut să facă pentru mine… că nu ceream nimic la schimb. Dacă ar știi… de multe ori mă mulțumesc cu foarte puțin… Nu… nu-mi trebuie mult, doar cât mi-aș umple buzunarele… atât cât să îmi ajungă pentru tot restul vieții… poate un kilogram ?!. Cât costă un kilogram de… fericire?.”

      • Măcar de-am putea încropi un vitraliu din cioburile acestea de fericire!

        Mulțumirile vin de la mine, pentru că mi-ai oferit ocazia de a citi astfel de rânduri și gânduri!

  1. Fericiti sunt cei saraci cu duhul. Cateodata ii invidiez. de trebuie sa fim inzestrati unii din noi cu perceptia uratului? Ca sa nu avem liniste pana gasim frumosul? Cred ca natura a vrut sa balanseze intr-un fel oamenii.


Lasă un răspuns

