Pe tine…

sarut
Te-am sărutat
cu soarele,
căci sufletul meu se plimba,
cu razele lui jucăușe,
în pridvorul zorilor,
între cer și pământ.

Te-am sărutat
cu gândurile,
lăsându-le să curgă
de la soare la pământ,
într-o cascadă de vise
ca o ploaie de vară.

Te-am sărutat
cu ploaia.
Venise pe neașteptate
să îmi cuprindă sufletul
în palmele sale,
pe aripile unui vis.

Te-am sărutat
cu visele,
Te-am sărutat
cu noaptea,

pe tine.

  1. frumos si tandru… HL = huge like! ❤ ce mai faci, Krio?… 🙂 sanatate, tone de inspiratie si-o saptamâna senina, afar' si-n suflet… amicale gânduri, Mélanie


Lasă un răspuns

