Serenitate

„Viața poate să îți fie miere sau poate sa îți fie fiere după cum îți ști purta sufletul… în miere sau în amar. Nu e greu sa alegi pentru ceilalți, însa e foarte greu sa alegi, atunci când trebuie, pentru tine. Și asta pentru că se naște întrebarea: oare e decizia cea mai potrivită ?.

Și mai ușor e să alergi pentru celălalt. Mai bine să cauți utilul în ceea ce faci și să uiți… să uiți că ai fost, sau că ești. Și așa nu o să mai pui nimic la suflet care sa te doară. Pentru că nimeni nu merită lacrimile tale.

Și nu te teme că nu te merit, dar nici tu nu mă meriți pentru că meriți ceva mai bun decât acest mine… Că și eu merit ceva mai tine decât tine… sau…?. Poate că nu!… . De fiecare dată ne-nimicul e al meu. Privind peste oricare umăr, nu pot să văd altfel. Chiar dacă văd mai mult decât trebuie, nu pot să cred mai mult decât mi se arată.

Știu… !. O să-mi spui că dacă am să mai privesc în jur, am să văd doar un gol ce mă cuprinde. Ca și cum nu aș fi luptat destul pentru a avea și eu ceva. Dar punând picături de suflet de la mine în tine, ele ar fi trebuit să se reflecte în jurul meu și… să umple golul. Ar fi trebuit… sau… ar fi trebuit?. Și fiecare avem cate un borcănaș cu miere al nostru, dar nu toți îl putem avea plin… . Nu toți!. Căci nu toți trăiesc… și mulți dintre noi doar există.

Te-am văzut cu degetele în mierea mea și tot tu îmi spuneai că eu am degetele murdare… E vina mea că am degetele pătate cu dragoste și miros a iubire ?!.”

Data: 27.01.2015

Lasă un răspuns

