Femeie tu – iubire eu

carteSunt aripi ce mă mână inainte.
Uneori mă ridică,
alteori mă coboară.
Dar de fiecare dată, blând,
mă poartă către tine.

În oricare parte de suflet mă duc,
mă regăsesc frântură din frântura
ce ține câte o bucată de tine,
vuind a liniște și speranță.
Și la fiecare geană de lumină,
rază fiind,
îmi străbați tot întunericul.

Iar tremurândele vibrații
îmi netezesc cărările picioarelor…
că nu mai există niciuna
pe care ele sa nu fi plecat
și sa se fi întors înapoi.
Nu o dată… ci…
de sute de ori odată.

Iar dacă mă mai răsfiri în șoapte,
atunci, încă iti mai sunt
liniște picurată în suflet…
dincolo de viață,
dincolo de flori de curcubeu.
Aceeași zare dintr-o geană de lumină…

Femeie tu… iubire eu.

(Data: 08.03.2015)

  1. foarte frumos…mi a placut finalul …Femeie tu… iubire eu.dar oare invers nu ar merge, sau mai bine zis reciproca…scrii adânc plăcut sufletului….mult spor si inspiratie in toate

    • O sa scriu la general. Suntem ceea ce purtam in suflet. Si pana cand suntem pe trepte diferite atunci e valabil Femeie (Barbat) tu – iubire eu. Cand suntem constienti ca defapt ne strangem de mana si mergem alaturi… atunci totul devine iubire tu – iubire eu. Multumesc.


Lasă un răspuns

