Pelin

3fe07a8dd196cafa3325159tu7
Tu,
fata frumoasa cu suflet de pelin,
ai ars sufletul in mine,
si mi-ai pustiit muntii de mioare.
Mi-ai incaruntit padurile.
Iar luna, ai facut-o sa urle,
ca inaintea ei
lupul sa para un mielusel.

Tu,
mi-ai secat izvoarele,
umplandu-mi vaile cu dor.
Un dor de aproape,
un dor de drum,
un dor de duca.
Un dor de…
fata frumoasa.
De a impleti umbre,
pentru ca talpi sa calce
aceeasi urma,
aceeasi parte de zi,
si maini sa framante,
sa stranga,
sa dezmierde,
aceeasi parte de noapte.

Si in poala sufletului
in loc de matanii
mi-ai lasat jarul,
sa arda ochii
si sa arda buze.
Ca doar atat a mai ramas viu…

(…pelinul din suflet…)

Data: 12.05.2015

  1. Am intraaaatttt, am citiiiittt, m-am fâțâit de pe un picior pe altul. Dau like? Două? Cinci? Prea puțin. Am plecat, am revenit, am citit…, am plecat, iar am venit. Să comentez? Nu am știut ce să spun… așa că am plecat fără să dau like și fără să comentez.

    • Sarutmana domnita. Nu vanez Like-uri. Eu doar, cand am timp, scriu… pentru mine… ca un fel de exercitiu, sa nu uit sa scriu. Va multumesc pentru ca ma cititi si ma apreciati. Va doresc in continuare o zi frumoasa. 🙂

    • Sarutmana. Pelinul este o planta medicinala care stimulează şi usurează digestia, este tonic nervos, analgezic şi narcotic (printre altele). Deci cu miere ar fi leac daca nu e consumat in exces… ca atunci devine oravitor. Iar d.p.d.v. al sufletului, cu miere ar fi mai linistit sau macar mai impacat. 🙂


Lasă un răspuns

