Esti… iubire

trandafirul_rosu-206391

„Esti rugaciune spre care imi intind inima cu maini invizibile patate cu iubire. Spre tine imi port ochii intr-o cascada de lumina strabatand necunoscutul pentru a te stii fericit(a). Gonesc odata cu visele de pe coridoarele sortii ca un condamnat la ultima carare si astept lumina si intunericul sa ma cuprinda. Daca-mi deschid pieptul e pentru ca gura nu mai poate sa respire sufocata de cuvinte, si inauntru nu mai e loc nici pentru aerul cel datator de viata.

Esti ca o rugaciune spre care… mintea-mi se revarsa
iubindu-te in liniste de ape si clipocit de roua,
ca dincolo de susur si freamat nu mai ploua.
Si nici tacere nu e cea care adancul il apasa.
 

Iar inima-mi sopteste… de vrei sa iubesti, iubeste pana dincolo de ratiune cat mai aproape de suflet, iar ca sa fi fericit(a) vindeca-te de ura, rachiuna, sarcasm si mai ales de gelozie caci asa te tarasti aproape de pamant si departe de mine si iubire.”

 

Lasă un răspuns

