De fiecare data

sarut „Lumea se schimbă puțin câte puțin si din ce era a devenit mai mare, mai caldă pentru noi și mai încăpătoare. În ea, ne căutăm noi rătăciți din lumea noastră, un tu și… un eu ce te respiră în fiecare zi, în fiecare noapte, de fiecare dată când pleci sau vi.

Ascunde-mă în ochii tăi mai adânc decât m-ar ascunde marea și să-mi zâmbească cerul sufletului, cu stele ce nu pot fi văzute decât de către noi.

Astâmpără-mă la sânul tău să nu mai cunosc setea ci mierea din izvorul zăgăzuit în tine susurând a dragoste. Iar când de la drum alerg, mângâie-mă cu glasul tău, tandru, sorbit, să se rupă oboseala de mine. Și cuprinde-mă cu neființa ființei tale ca și cum nu am fi decăt noi doi nepământeni pe pamant.

Odihnește-mi capul în poala cugetului tău și vorbește-mi flămând cu degetele tale, adânc, gulpav, să nasc fiori ce cresc fiori sub mantia de carne și sânge… apoi, acopera-mi buzele cu pleoapele, fruntea apoi cu buzele tremurânde… și nu-mi lăsa gura să mai rostească cuvinte zdrențuite de iubire.

Imbracă-mă în haina trupului tău și în pământul inimii tale să mă îngropi… pentru toată eternitatea… ce ne stă inainte.

Chiar dacă are toate proprietățile unui drog, nu o poți întinde și cu paiul la nas să o tragi în piept… de fiecare data.”

 

Un comentariu


Lasă un răspuns

