E iarna

E iarna iubito.
Imi ning sufletul peste tine
cu fiecare fulg de nea.
Iar al lor miros il impletesc duios in parul tau.
Sa te inspir si mangai cu vantul.
Am inghetat pamantul
si… la picioare ti-am asternut un covor.
Azi, nu e rosu.
E din acele flori albe,
innadite in mantaua moale si catifelata a trupului meu.
Priveste,
pana si copii se cuibaresc in acest eu
facand ingeri cazuti din cer …
pe strada, in calea ta.
Ingeri de zapada.

Ascunde-ma iubito in palma ta
si ma fa bulgari, pentru ca
mi-e sete de caldura
din stransoarea tandra a degetelor tale.
Vezi, nu poti sa ma strangi tare.
Ti-e teama oare, ca din greseala,
sa nu ma strivesti?!.

Uite,
mai bine fa-ma om de zapada…
si cu bratele-ti, stranse in jurul meu,
da-mi viata,
iar doi taciuni aprinsi, nu gheata,
te vor privii si iti vor zambi… dorita,
in dansul fulgilor de nea invaluita.
Iubita.

Lasă un răspuns

