As vrea

Imi fac curatenie pe calculator, pentru ca atunci cand plec sa ramana functional… si fara programele si lucrurile mele adunate de atata amar de timp… .

Am gasit ceea ce e mai jos. Nu pot sa scriu mare lucru, doar ca:

„Sa fiu din nou copil, as vrea
S-alerg tiptil dupa o stea.
Si fericit, din curcubeu
Sa fac un univers al meu…”

 

  1. Chiar acum venind de pe drum de la cumpărături mi-a fugit gândul… eram undeva la țară cu mâinile moșcolite de lut, finisam podelele în coptoriștea casei și râdeam, râdeam de fericire.


Lasă un răspuns

