Vorbe sau cuvinte

citat

 

De ce sa fi facut-o? nu am ascuns-o niciodata… si inca nu o ascund. Lucrurile frumoase, precum esti, se respira, se traiesc, pentru ca viata e ca o haina si nu poti stii cand se zdrentuieste de necazuri, cand e roasa de piticdegradinamoliile urii, sau cand se imbacseste de grijile si nevoile batranetii, sau unde si cand se termina. Dar nici nu ai de unde sa stii cand se umple de fericire.

Chiar daca crezi ca o poti ascunde, rautatea sau bucuria se simte de cele mai multe ori in vorbe sau in gesturi chiar daca sunt fara cuvinte. Iar eu nu am inteles sa fiu negru… eram pata de alb din oceanul de negru in care te zbateai. Si aici vorbesc despre neiubire. Nu te-a oprit nimeni sa (nu) iubesti, sau sa (nu) simti mai mult decat ai vrut sau ai facut-o… pentru ca ai facut-o atat cat ai vrut, sau defapt doar cat ai putut. Sunt masuri in noi la care ne raportam in fiecare moment al vietii de zi cu zi si pe care putem sa le depasim daca dorim… Doar daca dorim.

Mi-am insotit vorbele cu fapte, am ramas constant atata vreme… poate pre multa… de fiecare data aratam… atatea culori cu atatea nuante… si totusi… aceeasi romanta ce o canta acelas om. Si o faceam… vorba ta… gratuit… pentru ca asa sunt eu cand… hmmm… . Desi eram zgariat, jicnit sau batjocorit, eu nu intelegeam sa fiu altfel. Ma gandisem ca undeva intr-un colt de lume trebuie sa existe cineva care sa te inconjoare cu ganduri bune, sa iti doreasca binele fie zi sau noapte, care sa se bucure de fiecare pas al tau facut… Stii ce greu e sa gasesti oameni care sa se bucure pentru tine si pentru ceea ce faci?!. Ma gandeam ca macar cineva sa te iubeasca fara sa te judece sau sa te ponegreasca….( pentru ca sunt destui care o fac… )  asa… poate doar ca un strain sau… vorba ta… un cunoscut pe care l-ai vazut de cateva ori… . Si nici acum nu imi dau seama cine a fost Lupul Alb si cine cel Negru… in toata povestea… Povestea in care sunt ingropate gesturile mici/mari cu bucurii marunte si cuvinte.

Nu inteleg de ce vorbesti de speranta cand tu nu prea ai dat speranta, de ce vorbesti de fapte cand cautai motive si scuze, de ce vorbesti de simturi cand te foloseai de jocuri murdare. Nu inteleg de ce vorbesti de sfarsit cand nici nu a inceput ceva.

Ma doare pentru ca …. una spune-ai alta face-ai… Stii ce am observat? Cuvintele se scriu cu fapte, iar vorbele raman doar vorbe… aruncate intr-o doara. Motivul?… Doar ca sa fie… .citat

      • Uneori….Chiar la asta mă gândeam azi dimineață, știți, minciuna este extinsă ca o mare mare și la ordinea zilei. Astfel că atunci când vine cineva și spune adevăr, nu-l recunoști… sau poate nu imediat… sau nu-ți vine să crezi că există cu adevărat.

      • Da, pentru ca adevarul e relativ… depinde de punctul de vedere al fiecaruia. Si mai stiu ca cine este OM recunoaste adevarul… daca nu e decat o schilava fiinta… hmm. Tine de orgoliu, dar cred ca ati citit.

      • Dar, mă gândesc eu așa, dumneavoastră sunteți OM, ceea ce reiese foarte frumos din felul cum scrieți și cum decurg energiile din spatele cuvintelor, de ce tânjiți după o ființă schilavă? Sper că nu v-am împins din greșeală pe scări. Nu am intenționat.

    • Cred ca daca eram om, nu izbucneam si nu spuneam nimic…. insa, vorbind la general, v-am aprobat cele scrise… adica, da, cine este om mai devreme sau mai tarziu recunoaste. Nu tanjesc. Si nu fac pe nimeini schilav. A fost o reactie si cred ca nu a fost frumos din partea mea… Iar cei care au aprobat asta… se pare ca au avut curaj sa aprobe. Nu e nimic frumos in ce am scris mai sus.

  1. Nu trebuie să ne identificăm decăt cu propria FIINȚĂ și atunci vom fi UNA cu ÎNTREGUL.Pare complicat, dar este mai simplu decât pare…Asta deoarece este NATURALĂ această descoperire interioară, pe când viețuirea noastră la periferia finiței generează confuzie și suferință,

  2. Dar așa este cum spuneți la un moment dat: este greu să găsim, în lumea asta mare, pe cineva care ne iubește așa cum suntem și care să se bucure de fiecare pas. M-am lungit la vorbă însă, îmi cer scuze și vă doresc un week-end frumos.


Lasă un răspuns

